Vem avlönar ”yrkesdemonstranterna”?

20 Jan
Haft en diskussion på facebook angående ”motdemonstranter” som möjligtvis är betalda – så kallade ”yrkesdemonstranter”.
 
Är inte säker, men min känsla säger att det finns en koppling mellan Soros och Barbara Spectre/Paideia. Dessa kan jag tänka mig betalar avskummet som ”motdemonstrerar”. Möjligen får inte alla demonstranter betalning, men det kan tänkas att ledarna för fårflocken får betalt.
 
Se intervju med Barbara Spectre här:
 
Som de flesta av er säkert vet, ger jag mitt fulla stöd till Israel och har djup respekt för judarna som ”folk och religion”.
 
Däremot, anser jag att det finns extrema avskum just bland judar. Vi har exempelvis juden och saxåfånen, Dror Feiler (V) . Och den som jag nämnde tidigare: Barbara Spectre, som tydligen agerar i vår del av världen trots att hon är född i USA. Gissar att hon är bosatt i Sverige eller nåt annat nordiskt land. Varför är hon här och inte i USA där hon föddes?
 
Anser denna judinna bör granskas hårt. Inte för att hon är jude, utan därför att hennes agenda är asylmassinvandringsvänlig.
 
Paideias hemsida:
 
Wikipedia om Barbara Lerner Spectre:
 
Wikipedia om George Soros:
Text: Ulf Möller
Bilder: Feiler, Spectre och Soros.
Ett svar to “Vem avlönar ”yrkesdemonstranterna”?”

  1. MartinA januari 20, 2017 den 3:59 e m #

    Spectre är väl gift med en Rabbin och bor i Israel mest, trodde jag?
    Det brukar också vara judar som säger att vi svenskar inte finns. Som hon på det där migrationsseminariet. Och Eli Göndör har skrivit minst två artiklar där han säger att vi svenskar inte finns.
    För att inte tala om alla judar i media, Aschberg, Rosenberg med flera. Och hela klanen Bonnier som gjort mer än några andra för att utrota oss. Och Helle Klein som infiltrerade svenska kyrkan och gjorde mer än de flesta för att förstöra den och göra den svenskfientlig. Det är viktigt att komma ihåg vem som gjort vad och vittna om det till andra när sverige är en rykande ruinhög och det bara finns en folkspillra kvar av oss.

Kommentera

